چهارمحال و بختیاری

پراکندگی فضای سبز در تمام سطح شهرکرد باید یکسان باشد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی صبح امروز در بازدید از نهالستان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: همه‌ساله شهرداری هزینه بسیار زیادی جهت خریداری گل و گیاه پرداخت می‌کند که می‌طلبد با توجه به پشتکار کارکنان فضای سبز شهرداری در این زمینه خودکفا شویم.

شهردار شهرکرد با اشاره به لزوم مدیریت آب افزود: چندسالی است پدیده خشکسالی مطرح شده است بنابراین باید منابع آبی مدیریت شوند، پس برای این موضوع به کاشت گونه‌های گیاهی مختص شهر شهرکرد دقت و از پساب برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.

وی توسعه عدالت‌محور فضای سبز در تمام شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: وقتی به نقشه نگاه می‌کنیم باید تمامی مناطق به‌صورت یکسان دارای فضای سبز باشند و خدمات یکپارچه تقسیم شده باشد.

شهردار شهرکرد در ادامه بازدید از میدان جدید میوه و تره‌بار بیان کرد: بنا بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانه‌های خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره‌بار در دستور کار قرار گرفته است.

جاپلقی ادامه داد: سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی به منظور دسترسی آسان عموم شهروندان از جمله افرادی که دارای معلولیت هستند، در نظر دارد در تمامی محله‌ها بازار میوه و تره بار احداث کند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا