اصفهان

پراید، صدر نشین تصادفات در بین خودروهای سواری استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از بانک‌ها مبنی بر اخلال فردی در نظام بانکی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به منظور وارد کردن کالا از بانک مربوطه ارز دولتی به ارزش ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اخذ کرده اما در مهلت مقرر هیچ کالایی را وارد نکرده و به هیچ کدام از تعهدات خود نیز عمل ننموده است.

ریاحی اظهار داشت: ماموران پس از جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به جرم خود گفت: پس از تکمیل تحقیقات در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پراید، صدر نشین تصادفات در بین خودروهای سواری

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: براساس تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راهور استان بیشترین عامل وسیله نقلیه درگیر در تصادفات فوتی و جرحی خودروهای سواری به میزان ۴۶ درصد بودند.

وی افزود: در این میان خودروی سواری پراید با ۱۸ درصد بیشترین عامل وسیله نقلیه درگیر در تصادفات فوتی و جرحی در استان بوده است.

محمدی بیشترین جان باختگان در تصادفات را متعلق به راکبان موتورسیکت که در سنین بین ۱۸ تا ۲۵ سال بودند عنوان کرد و گفت: بیشترین جان باختگان عابر پیاده نیز متعلق به رده سنی ۵۵ تا ۷۰ سال است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از تعداد نزدیک به ۲۰۰ جان باخته ناشی از تصادفات ۹۲ نفر موتورسیکلت سوار و ۶۶ نفر عابر پیاده بودند.

وی ادامه داد: بیشترین فراوانی فوتی و جرحی در استان مربوط به ساعات ۱۶ تا ۲۰ به میزان ۲۴ درصد تعلق دارد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا