گیلان

پرتال جامع مطالبه‌گری در گیلان رونمایی می‌شود

 

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، عبدالکریم علیزاده امروز در جمع معاونین ستاد‌های امر به معروف شهرستان‌ها با اشاره به روند رو به رشد تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری در استان اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور و در آینده‌ای نزدیک از پرتال جامع مطالبه‌گری در استان گیلان رونمایی خواهد شد. 

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف گیلان با بیان اینکه پرتال جامع مطالبه‌گری پل ارتباطی بین مطالبه گران با ستاد امر به معروف و بین خود گروه‌های مطالبه‌گری است، گفت: این سامانه با هدف انتقال تجربیات موفق مطالبه‌گری و ارائه اخبار به روز از مطالبه‌گری‌های در دست اقدام در آینده‌ای نزدیک توسط ستاد امر به معروف گیلان رونمایی خواهد شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شمس الدین امام جمعه انزلی نیز در این نشست با بیان اهمیت فعالیت‌های گروه‌های مطالبه‌گری از آنان خواست با جدیت به مطالبه‌گری در مسائل مختلف استان بپردازند و تا حصول نتیجه دست از تلاش بر ندارند. 

مجتبی صولتی معاونت رسانه آموزش و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت پیوست رسانه‌ای برای فعالیتهای مطالبه‌گری لزوم تشکیل گروه‌های مجازی و ضریب دادن به فعالیت‌های آن‌ها را یادآور شد و اظهار کرد: ستاد امر به معروف برای تشکیل و ارتقا سطح سواد رسانه و مهارت اعضای گروه‌های مجازی برنامه‌های مدونی در پیش رو دارد. 

مرتضی مطهری فرد مسؤول دفتر پژوهشی و امور حقوقی و معاضدت قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ابزارهای حقوقی لازم در احیای امر به معروف که نیاز گروه‌های مطالبه‌گری است، اظهار کرد: معاونین اجتماعی با ترویج کنش‌های مبتنی بر سوال از دستگاه‌ها و مطالبه شفافیت توسط گروه‌های مردمی مسیر اجرای فرضتین در ادارات دولتی را باز کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا