گلستان

پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی تنها به نفع عده خاصی در کشور است/ عدالت اقتصادی در بین مردم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

امان قلیچ شادمهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی در دولت گذشته به ارز جهانگیری معروف شد و این ارز تنها به نفع یک عده خاص از اطرافیان دولتمردان گذشته بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه پرداخت این ارز سبب رابطه بازی در بین یک عده اشخاص خاص شده و رانت‌خواری را رواج و گسترش داده و عملا هیچ اتفاق خاصی برای مردم کشور نیفتاده است.

* حذف و اجرای اصلاح سیاسی در پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی در مسیر درست می‌تواند عدالت اقتصادی را در بین مردم اجرا کند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی کمک به وضعیت معیشت مردم و محرومیت‌زدایی بوده اما این روند اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد حذف آن و اجرای اصلاح سیاسی در پرداخت این ارز در مسیر درست می‌تواند عدالت اقتصادی را در بین مردم اجرا کند.

وی ادامه دهد: پرداخت این ارز جز ایجاد تورم و گرانی نفعی برای مردم و کشور نداشته و ادامه این روند می‌تواند هر روز توان  قدرت خرید مردم نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کند.

* دولتمردان در موضوع مذاکرات هسته‌ای گوش به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

شادمهر با اشاره به دیدگاه مثبت کشورهای اروپایی به ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: اینکه کشورهای اروپایی تمایل به برگزاری مذاکرات دارند نشان از موفقیت و دستاوردهای ایران اسلامی در بیشتر حوزه‌ها به ویژه در زمینه هسته‌ای است.

وی بیان کرد: ارتباط دو سویه با کشورهای مختلف نیاز همه کشورها بوده اما باید دقت شود که در این ارتباطات منافع هر دو طرف حفظ شده و در قبال آن کشور ما چیزی را از دست ندهد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در این سال‌ها در همه حوزه‌ها سبب اقتدار و عزت‌مندی ایران اسلامی در جهان شده و معتقدم در همه زمینه‌ها به ویژه مذاکرات هسته‌ای باید دولتمردان گوش به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.
انتهای پیام/۲۳۰۷/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا