سمنان

پرداخت بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال وام رونق تولید در سمنان/ ۲۹۰ شغل جدید ایجاد می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بعدازظهر امروز در سیصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۶۵۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

 وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی سهم صنعت، ۱۶۵ واحد به ارزش حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۴۸۵ واحد به ارزش حدود ۱۸۳۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، ۸۹۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۴ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که پرونده ۲۴۰ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه‌دل اضافه کرد: در این نشست مشکلات بانکی، زیربنایی و تأمین اجتماعی ۶ واحد تولیدی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری استان سمنان بررسی و با پرداخت تسهیلات به ارزش حدود پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۳۴ واحد تولیدی متقاضی موافقت شد که با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال جدید برای ۲۹۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

در این جلسه گزارشی از عملکرد بانک‌های استان سمنان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ارائه شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا