آذربایجان غربی

پرداخت ۱.۴ میلیارد تومان به ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی بهزیستی آذربایجان‌غربی سعید فریور اظهار داشت: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی هفته معلولین در آذرماه به دانش آموزان حادثه دیده شین آباد به ازای هر دانش آموز بر اساس سطح معلولیت در ۴ سطح خفیف ،متوسط، شدید و خیلی شدید  با حداقل ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خفیف تا حداکثر ۸۱  میلیون تومان برای هر دانش آموز با  سطح معلولیت خیلی شدید پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در مجموع برای ۲۴ نفر از اولیاء دانش آموزان مبلغ ۶۱۴میلیون تومان  و  برای ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده نیز مبلغ ۷۸۶ میلیون تومان پرداخت شد. 

فریور خاطرنشان کرد: اعتبار پرداختی برای دانش آموزان به حساب بلند مدت بانکی و برای والدین به حساب جاری واریز شد و این پرداختی های تحت عنوان کمک موردی معیشت ،کمک هزینه درمان و پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی  آذربایجان‌غربی یادآور شد: در استان ۸۹ هزار و ۳۶۵خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد ۴۲ هزار و ۷۷۵ خانوار معلول، مستمری بگیر هستند.

وی گفت: طی هفته معلولین ۴ مرکز آموزشی_توانبخشی در شهرهای پیرانشهر،پلدشت، سلماس و چایپاره باهدف خدمات رسانی به جامعه هدف افتتاح شد.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا