خراسان شمالی

پرداخت ۲ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بجنورد/ توزیع ۵ هزار بسته معیشتی

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، پیش از ظهر امروز، سرهنگ مهدی الهی راد در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: سالیان سال است که دشمن در همه حوزه‌های جنگ نرم، شبکه‌های اجتماعی، ماهواره‌ای، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی جبهه‌ای را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

وی گفت: رسانه‌ها دراین‌بین نقش اصلی در روشنگری و امیدآفرینی دارند، بنابراین باید رسالت محور به رسانه نگاه شود، که شامل دفاع از انقلاب اسلامی، جلوگیری از تحریف، نمایش پیشرفت‌های نظام، اشاعه تفکر جهادی و انقلابی در سراسر جهان باید دغدغه اصلی یک رسانه باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ادامه افزود: ۴۰ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قالب بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و … به اقشار کمتر برخوردار کمک شده است و در سال جاری نیز ۵ هزار بسته معیشتی توزیع‌شده است.

وی از فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ واحد از مسکن محرومان در بجنورد بازسازی و مرمت‌ شده است.

سرهنگ الهی راد از واگذاری ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح کرد: این وام در قالب  ۲۹ فقره پرداخت‌شده است که با پرداخت این میزان وام برای ۳۵ نفر اشتغال‌زایی شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا