خراسان شمالی

پرداخت ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خراسان شمالی

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام پرداخت ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان، اظهارکرد: این میزان تسهیلات در قالب ودیعه مسکن، کارگشاهی، اشتغال، فرهنگی و درمانی به ۲ هزار و ۹۶۱ مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی گفت: این تسهیلات از طریق منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۲ هزار و ۶۱ نفر تسهیلات به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی گفت: این صندوق در قالب کارگشایی هشت میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به هزار و ۶ نفر تسهیلات و در قالب اشتغال ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۳۹۷ نفر مددجو این نهاد تسهیلات پرداخت کرده است.

الهی راد تصریح کرد: همچنین صندوق امداد ولایت به ۵۵۱ نفر مددجو در قالب تسهیلات مسکن شامل مسکن، عمرانی و ودیعه مسکن به ترتیب ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان، ۸۹۷ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۷ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی افزود: ۳۰۷ مددجو دیگر نیز در قالب وجوه اداره شده، فرهنگی، کسب و کار و درمانی از این صندوق تسهیلات دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: همچنین یکی از بانک ها به ۸۱۷ نفر مددجو ۱۱ میلیارد و ۲۶۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است که از این تعداد ۵۹۰ نفر در قالب کارگشایی به ارزش پنج میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، ۱۱۵ نفر در قالب اشتغال به ارزش ۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و مابقی تسهیلات پرداختی در قالب ودیعه مسکن است.

وی ادامه داد: در همین رابطه بانک رسالت نیز به ۸۳ نفر به ارزش ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

انتهای‌پیام/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا