خراسان شمالی

پرداخت ۹۵ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام جذب ۴۰ درصد منابع قرض‌الحسنه اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در ۸ ماهه امسال، اظهارکرد: میزان اعتبار کل تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال مددجویان طی سال جاری را بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی گفت: تاکنون از این رقم ۹۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن جذب‌شده است که ۴۰ درصد کل اعتبارات امسال را شامل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان اشاره کرد و افزود: طی ۸ ماهه امسال دو هزار و ۶۰۴ طرح در قالب سرفصل‌های خدماتی، کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی و طرح‌های زیرمجموعه راهبری شغلی راه‌اندازی شده است.

وی اعتبارات مانده اشتغال در بانک‌ها و صندوق امداد ولایت را حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با همکاری بانک‌های عامل استان این اعتبار تا پایان سال جاری جذب و به مددجویان پرداخت خواهد شد.

الهی راد در خصوص برنامه‌های امسال این نهاد در حوزه ایجاد طرح‌های زودبازده و مشاغل خرد و خانگی نیز افزود: امسال ایجاد ۵ هزار و ۴۲۸ طرح اشتغال بینی شد که تاکنون ۴۸ درصد برنامه‌های این حوزه محقق شده است.

 وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت‌شده اشتغال طی امسال ۹۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و باقی‌مانده نیز از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تأمین‌شده است.

انتهای‌پیام/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا