مناطق آزاد

پروازهای هفتگی فرودگاه قشم افزایش یافت

پروازهای هفتگی فرودگاه قشم افزایش یافت

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، ناصر رجبی با اعلام این خبر گفت: با شروع فصل زمستان و برخورداری جزیره از آب و هوای بهاری تعداد مسافرین ورودی به جزیره زیبای قشم هر روز افزایش می یابد و به همین جهت به منظور رفاه حال هموطنان، پروازهای فرودگاه نیز افزایش قابل توجهی یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروازها در مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان و دبی برقرار است و شرکت های هواپیمایی قشم ایر، ایران ایر، معراج، سپهران، وارش، آتا، چابهار، فلای پرشیا، زاگرس، ساها، آسا جت، چابهار و تابان به فرودگاه قشم پرواز دارند.

به گفته رجبی، علی رغم مشکلاتی که به دلیل کمبود ناوگان هوایی در کشور وجود دارد پیگیری برای برقراری پروازها از سایر مراکز استان‌ها به جزیره در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم این پیگیری‌ها هر چه زودتر به نتیجه برسد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم یادآور شد: شرکت هواپیمایی پارس ایر نیز آمادگی خود را جهت ارائه خدمات پزشک هوایی و پزشک اورژانس جهت پذیرش مستقیم و انتقال بیماران بدحال و اورژانسی به تمامی مسیرهای هوایی کشور و همکاری با خانواده های آنان اعلام نموده است و هموطنان عزیز در قشم در صورت نیاز و ضرورت می‌توانند بیماران خود را جهت ادامه درمان به تهران و یا مراکز سایر استان‌ها منتقل نمایند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا