سیاسی

پرورش دانشجویان موثر بهترین اثر ماندگار اساتید است

پرورش دانشجویان موثر بهترین اثر ماندگار اساتید است

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران، مقیمی، رئیس دانشگاه تهران با حضور در منزل مازیار شفائی روشنی، دانشیار دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران، از این عضو هیأت علمی دانشگاه عیادت کرد.

 شفائی روشنی، دانشیار دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران، مراحل درمان به دلیل ابتلاء به بیماری سرطان را طی کرده است و از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری و با تکمیل مراحل درمان، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در دانشگاه تهران از سر می‌گیرد.

رئیس دانشگاه تهران، دکتر شفائی را از افتخارات دانشگاه تهران دانست و با تاکید بر اینکه در نیمسال جاری نیز از ظرفیت این عضو هیأت علمی دانشگاه به صورت مجازی در کلاس‌های درس استفاده شود، ابراز امیدواری کرد نیمسال آینده تحصیلی به صورت حضوری از ظرفیت ایشان به صورت حضوری در کلاس‌های درس و پروژه‌های تحقیقاتی استفاده شود.

 شفائی روشنی نیز از رئیس دانشگاه تهران و دیگر اعضای هیأت امنای دانشگاه بخاطر تصویب ارتقای دانشکده علوم و فنون نوین به دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای قدردانی کرد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه، عشق به معلمی و امید به بازگشت به دانشگاه را یکی از عوامل مؤثر در پشت سر گذاشتن مشکلات طول درمان دانست و تاکید کرد: بیش از اینکه به معلمی دانشگاه به عنوان شغل نگاه کنم، آن را فرصتی برای تأثیرگذاری بر دانشجویان به عنوان فرزندان و آینده‌سازان ایران می‌دانم.

رئیس دانشگاه تهران نیز بیان داشت: اثر ماندگار، همین پرورش دانشجویان است که با قرار گرفتن در جایگاه‌های مختلف بتوانند به پیشرفت کشور کمک کنند.

در پایان، مدال دانشگاه تهران از سوی رئیس دانشگاه تهران به دکتر مازیار شفائی روشنی، دانشیار دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران اعطا شد. همچنین دکتر مقیمی نسخه‌ای از کتاب «روایتی از مدیریت میدانی: نبرد فرهنگی و رسانه‌ای در نماد آموزش عالی» را به دکتر شفائی تقدیم کرد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا