آذربایجان شرقی

پرونده‌ تخلفات ‌پروژه‌ میدان آذربایجان تشکیل شود

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، روح‌الله رشیدی امروز در شانزدهمین جلسه‌ کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز  اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ضروری است هماهنگی بین سازمان‌های عمران و ترافیک شهرداری صورت گیرد تا با پیشرفت مواجه شویم.

وی افزود: دغدغه تردد و ترافیک در میدان آذربایجان همچنان پابرجا بوده و باید سناریوی تکمیلی برای این پروژه پیشنهاد داده شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: پرونده‌ تخلفات ‌پروژه‌ میدان آذربایجان باید توسط شهرداری جمع‌آوری و سپس ارائه شود تا در اجرای تصمیمات دوباره تخلفاتی صورت نگیرد.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مسیرگشایی‌های نیمه‌تمام بیان کرد: مسیرگشایی یکی دیگر از دغدغه‌های ما به شمار می‌رود که در تلاشیم مسیرگشایی‌های ناقص و نیمه تمام را مورد بررسی قرار داده و در راستای تکمیل آن اقداماتی انجام دهیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه افزود: بهتر است پروژه‌هایی که بالای۷۰ درصد پیشرفت دارند، مشخص شده و نسبت به تکمیل‌ آنها اقداماتی ترتیب داده شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در بحث تامین منابع مالی نیز از شهرداری بخواهیم شیوه‌هایی برای اتمام مسیرگشایی‌ها ارائه دهند.

فریدون بابایی‌اقدم، دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه تصریح کرد: پیشنهادم این است که برای مسیرگشایی‌ها در سال آینده یک سیاستی در نظر بگیریم و طبق آن پیش رویم تا این موضوع را در هر منطقه بر حسب نیازها عملیاتی کنیم.

بابایی اقدم در ادامه سخنان خود گفت: روالی که اکنون در خصوص مسیرگشایی‌ها حاکم است باید تغییر یابد، چراکه روندی مناسب نبوده و منجربه مسکوت ماندن پروژه‌ها می‌شود.

علی نوای‌باغبان، عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه خاطرنشان کرد: آمار و برآورد اولیه تملک‌ها مشخص شود تا با تدبیر و چاره‌اندیشی موضوع مسیرگشایی را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا