لرستان

پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد دورود مورد بررسی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، فرهاد زیویار در خصوص سفر یک روزه به شهرستان دورود اظهار داشت: امروز در بدو ورود به این شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام این دیار از ۱۲ پروژه مختلف بازدید بعمل آمد. از جمله بازدید از پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب و ایستگاه پمپاژ شهر دورود که برای رفع معضل فاضلاب و مشکلات زیست محیطی در نظر گرفته شده است.

وی به بازدید از روند احداث فاز چهارم کارخانه سیمان دورود اشاره کرد که امروز به منظور شناسایی مشکلات و موانع موجود از این طرح بازدید به عمل آمد.

استاندار لرستان همچنین به بازدید از پروژه احداث شهرک صنوف اشاره کرد که به منظور اشتغال زایی و رفع مزاحمت و تجمیع مشاغل خاص با همکاری شهرداری و بخش خصوصی زیرساخت‌های آن فراهم شده و در حال احداث است.

 وی به تعدادی از برنامه‌های عصر امروز نیز اشاره کرد و گفت: عصر امروز دیدار با خانواده شهیدان والامقام احمدوند ،بازدید از روند احداث بیمارستان گهر دورود، بازدید از کارخانه بهراد، بازدید از روند احداث کنارگذر شهر دورود که با جذب اعتبارات مورد نیاز تا تابستان ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین بازدید از کارخانه خمیر مایه که این پروژه با حمایت مدیران شهرستان در مراحل انتهایی قرار دارد را جزء برنامه‌های این سفر یک روزه عنوان کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا