آذربایجان شرقی

پروژه‌های نیمه تمام عاملی برای آلودگی تبریز است

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، یاسین بجانی امروز در سی‌وششمین جلسه‌ علنی فوق‌العاده اظهار کرد: علاوه بر موضوع آلایندگی نیروگاه‌ها، این روزها یک سری موارد دیگری هم در میزان افزایش آلودگی تاثیر دارد که بهتر است مطرح شود.

وی افزود: ما در سطح شهر پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای را داریم که منجر به ترافیک و آلایندگی شهری شده که بهتر است در این خصوص شهرداری پیگیری‌های لازم را ترتیب دهد، چراکه این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد ترافیک و آلایندگی، موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

بجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از پلیس راهور هم تقاضا داریم تا نیروهای میدانی و گشتی خود را در سطح شهر افزایش دهند و با خودروهای آلاینده برخورد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: فعال کردن سرویس ادارات می‌تواند به کاهش ترافیک شهری تاثیرگذار باشد.

وی همچنین تصریح کرد: نیروگاه‌های خورشیدی مورد دیگر است که اکنون در بسیاری کشورها همه به آن سمت می‌روند و باید تمهیداتی در این حوزه اندیشیده شود.

بجانی در ادامه‌ سخنان خود بر ضرورت توسعه فضای سبز شهری تاکید کرد و متذکر شد: فضای سبز یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که باید برای توسعه آن اقداماتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا