چهارمحال و بختیاری

پروژه تعریض جاده تپه نورالشهدای شهرکرد کی به اتمام می‌رسد؟

احمدرضا امینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طول محور جاده دسترسی به یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدای شهرکرد ۷۰۰ متر است که برای اصلاح استاندارد این جاده بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

معاون عمرانی فرماندار شهرکرد ادامه داد: مجموعه فرمانداری در اقدامی مشترک با شهرداری، راه و شهرسازی و بخش خصوصی اصلاح این جاده را کلید زد و در حال حاضر بیش از ۵ هزار متر مکعب خاکبرداری از زمین سنگی و ۱۲ هزار متر مکعب خاکریزی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل توقف موقتی کار فرستادن ماشین‌آلات راهداری با توجه به بارش‌های اخیر به مناطق صعب‌العبور بود که در حال حاضر فرمانداری مشغول پیگیری برای استقرار ماشین‌آلات از اداره‌ای دیگر جهت اتمام کار خاک‌ریزی و خاک‌برداری است.

امینیان اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ متر خاکریزی و ۸۰۰ متر دیگر خاکبرداری مانده که در صورت استقرار ماشین‌آلات جدید این عملیات ۲۰ روزه به اتمام خواهد رسید و برای ساخت جداول و پیاده‌رو، ادامه کار به شهرداری واگذار خواهد شد و مسؤولیت اجرای روکش آسفالت هم راه و شهرسازی در مراحل‌ بعد انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع به صورت روزانه عوامل فرمانداری به محل اجرای پروژه سرکشی داشته و فرماندار به صورت ویژه در حال پیگیری اتمام هرچه زودتر این پروژه است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا