کهگیلویه و بویراحمد

پروژه تونل دیل تحولات چشمگیری در منطقه ایجاد می کند/ این پروژه باید فعال شود

سید ناصر حسینی پور در حاشیه بازدید از پروژه تونل دیل در گفت و گو با برگزیده های ایران در گچساران اظهار کرد: تونل دیل یک پروژه مهم بوده که می تواند بنادر جنوبی را به محور دهدشت -پاتاوه متصل کند.

 

وی بیان کرد: یکی از محورهای دارای کد ملی که از استان بوشهر به طرف اصفهان می باشد و از طریق گناوه به منطقه بی بی حکیمه، بابا کلان، گچساران از طریق این تونل باید به چرام و جاده دهدشت، پاتوق _ اصفهان متصل شود.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: این پروژه تحولات بسیار چشمگیری را در منطقه ایجاد می کند می تواند از تلفات جانی در این منطقه جلوگیری کند.

حسینی پور عنوان کرد: متاسفانه این پروژه همچنان راکد بر زمین‌مانده و از طرح ملی خارج شده است.

وی گفت: تلاش می کنیم تا این پروژه به طرح ملی بازگشته تا بتواند از اعتبارات خوب آن استفاده شود و هر چه سریعتر مجددا فعال شود.

نماینده مردم گچساران و باشت خاطر نشان کرد: اگر پیمانکاری فعلی این پروژه نمی تواند کار را آغاز کند به ما اعلام شود تا سریعا پیمانکار مستعد ادامه این پروژه مهم را برعهده گرفته و آن را فعال کند.

 

حسینی پور بیان کرد: در خصوص گاز فعال در تونل دیل نیز باید نظر قطعی کارشناسان شفاف اعلام شود هرچند طبق گفته برخی از کارشناسان وجود این گاز مشکلی برای روند کار به وجود نخواهد آورد.

وی گفت: این پروژه با تلاش بسیار پیگیری خواهیم کرد و در کمیسیون تلفیق ردیف بودجه به آن اختصاص داده خواهد شد 

سید فرزاد نجات نیا معاون پارلمان وزارت راه و شهرسازی نیز افزود: تونل دیل به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر می باشد که عملیات آن توسط قرار گاه خاتم الانبیاء آغاز شده و از طرف گچساران حدود ۶۰۰ متر کار انجام شد و در حال حاضر راکر مانده است.

نجاتی نیا اضافه کرد: با تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم گچساران و باشت در خصوص پروژه تونل دیل امید می رود تا موانع مرتفع و این پروژه بزرگ‌فعال شود.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا