Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پروژه مجتمع آموزشی بانک ملت در سرخه به کجا رسید؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

پروژه مجتمع آموزشی بانک ملت در سرخه به کجا رسید؟

به گزارش برگزیده های ایران از سرخه، پروژه مجتمع آموزشی دخترانه بانک ملت سرخه در زمان مدیرعاملی رستگار در سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و ۶ میلیارد تومان برای ساخت آن تقبل شده بود که هنوز یک میلیارد تومان از تعهدات بانک ملت باقی مانده و دولت در حال تکمیل آن است.

این پروژه پس از احداث به آموزش و پرورش منطقه سرخه تحویل می‌شود و اکنون تا پایان ساخت در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان است.

دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی تا دبیرستان در مجتمع آموزشی دخترانه بانک ملت سرخه تحصیل می‌کنند. این پروژه هم‌زمان چهار مدرسه و سالن وزرشی، سالن آمفی‌تئاتر، سلف و سرویس و بخش‌های جانبی دارد.

پروژه آموزشی بانک ملت سرخه در سال ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی شده و مردم سرخه چشم‌انتظار افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم فرهنگی و آموزشی هستند و امیدوارند که مسؤولان امر هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند.

سعید هژبری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان درباره تکمیل پروژه بانک ملت سرخه به خبرنگار فارس اظهار کرد: گفته شده پیمانکار جدید این پروژه را ادامه می‌دهد که عرض می‌کنم همچنان پیمانکار قبلی در حال فعالیت و انجام کار است؛ بنابراین با توجه به شرایط، در حال رایزنی پیرامون مسائل مالی با پیمانکار هستیم.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است اگر این پروژه در تأمین اعتبارات دولتی با مشکلی مواجه نشود، مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌توانیم شاهد افتتاح و پذیرش دانش‌آموز در آن باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا