چهارمحال و بختیاری

پروژه های نهضت ملی مسکن در استان چهارمحال وبختیاری وضعیت مطلوبی دارد

پروژه های نهضت ملی مسکن در استان چهارمحال وبختیاری وضعیت مطلوبی دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،حسین مذنب مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی‌بر تشکیل تیم بازرسی مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور، اظهار داشت: در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از طرح نهضت ملی مسکن در چند شهرستان بازدید شد.

پروژه های نهضت ملی مسکن در استان چهارمحال وبختیاری وضعیت مطلوبی دارد

وی افزود: بخش زیادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری در وضعیت مطلوبی قرار دارند اما با توجه به اینکه چندماه از سال به دلیل شرایط آب‌وهوایی عملیات اجرایی متوقف می‌شود این انتظار وجود دارد که در سایر ایام سال کار ساخت واحدهای مسکونی با جدیت بیشتری پیگیری شود.

متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به تامین اورده خود درزمان معین اقدام کنند

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در برخی موارد عدم واریز آورده متقاضیان در موعد مقرر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را با مشکل مواجه می‌کند که در این خصوص نیز انتظار می‌رود متقاضیان نسبت به تأمین آورده خود در زمان تعیین شده اقدام کنند.

بانکها نسبت به پرداخت سریع تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند

مذنب عنوان کرد: بانک‌ها نیز موظف هستند نسبت به پرداخت سریع تسهیلات مسکن روستایی، خودمالکی و حمایتی طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

ثبت نام بیش از ۹۲ هزار نفر درطرح نهضت ملی مسکن استان چهارمحال وبختیاری

در ادامه حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون در استان ۹۲ هزار و ۷۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده و ۲۳ هزار و ۸۳۶ نفر تایید نهایی شده‌اند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۴۴۲ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند.

۱۷ هزار و ۱۳۶ نفر در چهارمحال و بختیاری نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیونی تومانی خود اقدام کرده‌اند

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۱۳۶ نفر در چهارمحال و بختیاری نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیونی تومانی خود اقدام کرده‌اند، افزود: ۶۴۸ هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان درنظر گرفته شده و عملیات ساخت این واحدهای مسکونی حدود ۵۴ درصد پیشرفت داشته است.

تامین ۷۵ درصدی زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال وبختیاری

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه حدود ۸۵ درصد از این استان کوهستانی بوده و تنها در ۱۵ درصد از استان امکان فعالیت وجود دارد، اظهار داشت: ۷۵ درصد از زمین موردنیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های چهارمحال و بختیاری موظف هستند در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از سرعت لازم برخوردار باشند.

در پایان علی حیدری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به مشکل بیمه در طرح نهضت ملی مسکن و عدم صدور پروانه ساخت توسط شهرداری‌ها اشاره و اظهار کرد: مقرر شده تا زمان تعیین تکلیف بیمه پروانه ساخت با اخذ تعهد صادر شود.

تیم بازرسی و ارزیابی نهضت ملی مسکن در سفر به چهارمحال و بختیاری از روند اجرای این طرح در بروجن، فرخشهر، فارسان و شهرکرد بازدید کردند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا