کهگیلویه و بویراحمد

پلمب ۴ واحد متخلف پر ریسک در گچساران

سرهنگ سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران یگان امداد این فرماندهی در راستای پیشگیری از انتقال و انتشار ویروس مرگبار کرونا ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اعلام جلسه شورای مبارزه با کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان از واحد های صنفی بازدید کردند.

وی بیان کرد: در همین راستا از ۴۵ واحد صنفی در گچساران بازدید شد.

فرمانده انتظامی گچساران خاطر نشان کرد: در این راستا تعداد ۴ واحد صنفی متخلف پر ریسک به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی و عمومی و سرپیچی از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان را پلمب کردند.

موسوی افزود: در همین بازدیدها به ۱۹ واحد نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامی شهروندان و اصناف می‌خواهیم هشدارهای لازم و تدابیر لازم را جدی بگیرند و با ماموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا