اجتماعی

پلیس به قدرت‌نمایی اراذل و اوباش خاتمه داد/ دستگیری ۶ متهم

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران از دستگیری عامل عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد در محله عبدل آباد خبر داد.

سرهنگ کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در اوایل آبان ماه سال جاری گزارشی مبنی بر اینکه ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت با حضور در محله عبدل آباد اقدام به عربده‌کشی و قدرنمایی با سلاح سرد کرده و بلافاصله از محل متواری شده اند، از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس امنیت رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران بلافاصله دست به کار شده و در تحقیقات مشخص شد این افراد طی یک اختلاف مالی قدیمی با یکی از اهالی محل مرتکب این اعمال مجرمانه شده اند.

کاویانی تصریح کرد: سرانجام و پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در حوالی اتوبان جلال آل احمد شناسایی شد و با اخذ دستور قضائی، صبح روز دوم آذر ماه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شده و در یک اقدام ضربتی هر ۶ متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه هر ۶ متهم که دارای سوابق متعددی از جمله نراع و درگیری،عربده کشی و… بوده در مواجهه با ادله و مستدات موجود به جرم خود اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا