اخبار روز

پلیس خبر داد: ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشاء در اینستاگرام/ دستگیری ۷۲ نفر

پلیس خبر داد: ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشاء در اینستاگرام/ دستگیری ۷۲ نفر

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران،  سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد:  در این زمینه تعداد ۷۲ نفر دستگیر و صفحات اینستاگرامی با تعداد دنبال کننده قریب به ۲۷ میلیون نفر مسدود شد.

بر اساس اعلام پلیس: با رصد  اطلاعاتی ویژه مأموران گمنام امام زمان (عج) در  “”سازمان اطلاعات  انتظامی تهران بزرگ””  شرکتی تبلیغاتی که در پایتخت و استان های همجوار تحت پوشش تبلیغات در بیلبوردهای شهری اقدام به ارتباط گیری با بیش از ۳۰۰ بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام در راستای تولید و انتشار محتوای هنجارشکنانه و منافی عفت در فضای مجازی می کرد شناسایی و متلاشی شدند.

همچنین در این زمینه شرکت مورد اشاره پلمپ و تعداد ۷۲ نفر از مدیران و کارکنان آن به همراه تعدادی از بلاگرها دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند؛ و چندین صفحه در اینستاگرام با تعداد تقریبی ۲۷ میلیون دنبال کننده نیز مسدود شد.

 شرکت مذکور علاوه بر تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام با برگزاری انواع پارتی های مختلط و هنجارشکنانه از جمله استخر پارتی و انتشار آن در فضای مجازی به نوعی اشاعه فساد و فحشاء به صورت سیستماتیک، تبلیغ زندگی تجملی و غربی، ترویج کشف حجاب و حیا زدایی نیز صورت می گرفته است‌.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا