قزوین

پنجشنبه شهردار شصت و چهارم معارفه می‌شود/ صباغی می‌تواند هم‌اکنون در دفتر مستقر شود

فرج‌الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران پیرامون زمان آغاز به کار شهردار جدید قزوین اظهار کرد: ما در حال هماهنگی هستیم تا بتوانیم روز پنجشنبۀ هفتۀ جاری مراسم معارفهٔ شهردار قزوین را برگزار کنیم، البته احتمال دارد آقای صباغی تا پیش از مراسم معارفه کار خود را آغاز و در دفتر استقرار پیدا کند، ولی تلاش ما این است که مراسم رسمی معارفه پنجشنبه برگزار شود.

وی در خصوص تحویل دفتر به شهردار جدید عنوان کرد: معمولاً اینگونه نیست همان ساعتی که حکم صادر شد شهردار بیاید و در دفتر مستقر شود، البته ممکن است کارها را پیگیری کرده و نظارت خویش را انجام دهد تا اینکه معارفه رسمی صورت بگیرد، عموماً پس از معارفه شهردار و تودیع سرپرست کار رسمی و مستمر شروع می‌شود.

این مسؤول در خصوص احتمال ممنوعیت یا محدودیت برگزاری مراسم معارفه از سوی ستاد کرونا نیز اعلام کرد: هنوز ستاد کرونا چیزی به ما اعلام نکرده و در حال انجام هماهنگی و پیگیری هستیم تا با رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی مراسم معارفۀ شهردار را در روز پنجشنبه برگزار کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین در خصوص وضعیت آیندۀ سیدمهدی کاظمی سرپرست شهرداری نیز اظهار کرد: آقای کاظمی کارمند مجموعۀ شهرداری قزوین است و اگر حضور داشته باشد، شهردار جدید باید برای مسئولیت و سمت او تصمیم بگیرد.

فصیحی پیرامون احتمال صدور حکم قائم مقام برای کاظمی نیز عنوان کرد: ما در شهرداری پست قائم مقام نداریم و انتصاب مدیران شهرداری منوط به تصمیم شهردار است.

رئیس شورای شهر قزوین در خصوص انتشار برخی لیست‌ها تحت عنوان انتصابات آیندۀ شهردار بیان کرد: این‌ها همه شایعه است و برخی از افراد و رسانه‌ها اقدام به انتشار این لیست‌ها کرده اند، اما در واقع نه تصیمی توسط آقای صباغی در این خصوص گرفته شده و نه رایزنی در شورا شده که انتصاب‌ها چگونه است و همه این‌ها بر اساس تصورات و حدس و گمان های برخی افراد و رسانه‌ها بوده است.

فصیحی با اشاره به اولویت مسائلی که شورای شهر از شهردار مطالبه خواهد کرد گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام شهرداری، موضوع بدهی بانک شهر و همینطور سازمان و ساختار شهرداری که باید بر اساس سیاست‌های شهردار جدید انتصابات و انتخاب مدیران صورت بگیرد و سریع‌تر مدیران شهرداری مستقر شده و کار خود را آغاز کنند از اهم مسائل دارای اولویت است که پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مهدی صباغی در جلسۀ روز ۲۴ شهریور ماه از سوی شورای ششم شهر قزوین به‌عنوان شهردار انتخاب شده و حکم او روز گذشته توسط وزیر کشور صادر شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا