کرمان

پنجمین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان‌های رفسنجان و انار برگزار شد

به گزارش برگزیده های ایران از رفسنجان، همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) سومین شب از ویژه برنامه یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر شهرستان‌های رفسنجان و انار در موقوفه آستان قدس رضوی برگزار شد.

سردار رحیم نوعی‌اقدم از همرزمان شهید بادپا از شهدای مدافع حرم که پیکر پاکش مفقود است، امشب از راویان این مراسم بود.

وی در سخنانی شهدا را به تعبیر مقام معظم رهبری امامزادگانی دانست که باید به آنها رسیدگی کنیم و اظهار کرد: ما بدهکار شهداییم و یکی از وظایف و رسالت‌های ما معرفی شهدا به جامعه است.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه تحمل شهادت حاج‌قاسم برای همه سخت بود، تصریح کرد: مردم استان کرمان حاج‌قاسم را دیده بودند اما مردمانی از دورترین نقاط که حاج‌قاسم را ندیده بودند برای این داغ و ماتم سوختند و اشک ریختند.

وی با بیان اینکه سردار حسین بادپا از شهدای مدافع حرم از دوستان نزدیک حاج‌قاسم بود و ارتباط خوبی با سردار دل‌ها داشت و حاج‌قاسم او را دردانه کرمان خطاب می‌کرد، افزود: زمانی که از من درخواست کردند در رفسنجان مراسمی هست و با محوریت شهید قهرمان استان کرمان سردار بادپا برگزار می‌شود، گفتم سینه‌خیز خواهم آمد چون خودم را بدهکار حاج‌حسین بادپا می‌دانم.

نوعی‌اقدم تصریح کرد: رفسنجانی‌ها باید به وجود شهدای خود افتخار کنند. اگر ما در مسیر صادق و خالص باشیم شهدا ما را شفاعت خواهند کرد.شهدا سرمایه‌ها ما هستند که باید به آنها متوسل شویم.

 وی ابراز کرد: شهید بادپا دوست نداشت دیده شود اما در سخت‌ترین شرایط مخلصانه حاضر می‌شد.همیشه دست به سینه بود و تا آخرین لحظه، مسؤولیتی نگرفت اخلاص او، او را جاودانه کرد و انسانی بسیار متواضع و مؤدب بود.هرجا وارد میدان می‌شد همه مطیع و فرمانبر او بودند و او نقش بسیار سرنوشت‌سازی از خود نشان می‌داد و این  ویژگی‌ها در دیگر شهدای ما نیز موج می‌زد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا