کرمانشاه

پنج درصد مشترکین گاز در کرمانشاه «بد مصرف» هستند

پنج درصد مشترکین گاز در کرمانشاه «بد مصرف» هستند

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در سه پلکان نخست گازبهای مشترکینی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند رایگان محاسبه می‌شود و گازبهای مساجد نیز به صورت رایگان است.

وی افزود: از روز ١٢ مهر ماه سال جاری با آغاز موج سرما و بارندگی افزایش مصرف ۴٠ درصدی روزانه در بخش‌های غیر صنعتی (خانگی و تجاری) در استان کرمانشاه داشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته در این ایام هوا کماکان گرم بود لذا مصارف غیر صنعتی استان کرمانشاه تا پایان مهرماه سال گذشته حدود سه میلیون و ۵٠٠ هزار متر مکعب بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته بیش از ١٠ درصد افزایش مصرف گاز در سراسر استان کرمانشاه داشتیم.

وی گفت: حدود پنج درصد مشترکین گاز استان کرمانشاه جزء مشترکین «بد مصرف» هستند لذا برای آن‌ها پیامک ارسال شده و درخواست کردیم امسال برای مصرف خود چاره اندیشی کنند در غیر این صورت باید مبالغ زیادی به عنوان گازبها پرداخت کنند.

حسینی اذعان کرد: مبلغ گازبها در پلکان های ٩، ١٠ و یازده به بالا، به ترتیب یک هزار و ٩٠٠ تومان، پنج هزار تومان و ۶ هزار تومان است.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز از شهروندان تقاضا داریم به منظور تأمین گاز پایدار و کاهش هزینه‌های خانوار با رعایت الگوی مصرف «بهینه» مصرف کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: ساختمان‌هایی که دارای موتورخانه هستند با مراجعه به شرکت گاز و با بهینه سازی این موتورخانه ها ٢٠ درصد مصرف خود را کاهش دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمستان و افزایش مصرف گاز و به تبع آن گازبها، گازبهای معوق خود را پرداخت کنند که انباشته نشود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا