اخبار روز

پوتین: با آرامش تحریم‌های بی‌پایان را پشت سر می‌گذاریم

پوتین: با آرامش تحریم‌های بی‌پایان را پشت سر می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه در نشست قضات داوری، نظامی و دادگاه‌های صلاحیت مشترک گفت: ما تحت فشار دائمی ناشی از خارج از کشور زندگی می‌کنیم؛ منظور من همه این تحریم‌های بی‌پایان است. همانطور که همه می‌بینیم، ما با خونسردی از تمام این تحریم‌ها عبور می‌کنیم.

رئیس‌جمهوری روسیه افزود: پاسخ به اقدامات غیردوستانه کشورهای خارجی و تلاش آنها برای تخریب اقتصاد روسیه، تنها می‌تواند گسترش حوزه آزادی و حمایت از طرف مقامات مجری قانون به طور کلی و به طور خاص، سیستم قضایی باشد.

به دنبال آغاز حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه سال گذشته، غرب با موجی از تحریم‌ها کرملین و شخصیت‌های سرشناس روس را هدف گرفت.

هدف از این تحریم‌ها، «تضعیف روسیه» عنوان می‌شد، با این حال روزنامه فرانسوی «لوموند» سه‌شنبه با اشاره به وضعیت اقتصاد روسیه در ۱۲ ماه گذشته گزارش داد: اقتصاد روسیه قوی‌تر از آن چیزی است که غرب پیش‌بینی می‌کرد.

به نوشته این روزنامه فرانسوی، «تنها یک چیز مسلم است و آن این است که این کشور متحمل “فروپاشی” اعلام شده از سوی غرب و خسارات ناشی از اعمال تحریم‌های غرب که با ۹ موج متوالی از مارس ۲۰۲۲ تشدید شده است، نشده است».

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا