اردبیل

پورمهدی رئیس جدید حوزه قضایی جعفر آباد شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بعدازظهر امروز نادر پورمهدی طی مراسمی با حضور مسوولان قضایی استان و مسوولان محلی، به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی جعفر آباد معرفی و از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام جلیلی فرد قدردانی شد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در این مراسم با اشاره به وظایف و رسالت‌های قوه قضائیه اظهار کرد: امنیت و عدالت دو مولفه مهم دانست که زیربنای توسعه همه جانبه در کشور است و قضات و کارمندان دستگاه قضایی بر همین اساس برای تحقق بیش از پیش آن در جامعه، جهادگونه تلاش می‌کنند.

وی افزود: در دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی به پرونده‌ها، نوع مدیریت در دستگاه قضایی نیز در میزان کسب رضایتمندی مردم موثر است بنابراین هر مسؤولی در دستگاه قضایی موظف است در بحث تکریم ارباب رجوع، دیدارهای مردمی و رسیدگی به امورات مردم حتی در خارج از وقت اداری نیز بیش از پیش همت بگمارد.

تضییع حقوق عامه در اولویت باشد

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه وظیفه مدعی‌العموم هم در این حوزه به وظایف رئیس حوزه قضایی اضافه می‌شود، بیان کرد: نباید منتظر شکایت در امور حقوق عامه، بیت‌المال و… باشیم، نباید منتظر بمانیم تا جرمی یا شکایتی اتفاق بیافتد تا اقدام قضایی انجام دهیم بلکه در وهله نخست با اقدامات پیشگیرانه از تضییع هرگونه حق و بیت‌المال جلوگیری کنیم و در مرحله بعد مطابق قانون با متخلفان و مجرمان در این حوزه به شدت برخورد کنیم.

حجت‌الاسلام کثیرلو با تأکید بر لزوم قانونمداری، تصریح کرد: مسلماً مبنای کار در دستگاه قضایی قانون است و با هرگونه اقدام خارج از قانون به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بازدید از دادگاه بخش جعفرآباد، بازدید از ساختمان در حال تکمیل دادگاه بخش حوزه قضایی مغانسر و پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان در محل دادگستری از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری به شمال استان بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا