اخبار ورزشی

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| الهه منصوریان نقره‌ای شد/ برتری توکلی و سلیمی در تکواندو

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| الهه منصوریان نقره‌ای شد/ برتری توکلی و سلیمی در تکواندو

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، روز پنجم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر با نتایج لحظه‌به‌لحظه این مسابقات همراه ما باشید.

ووشو:

الهه منصوریان در دیدار نهایی وزن ۵۲- کیلوگرم ساندا بانوان به مصاف یوئه‌یائو لی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا از چین رفت و با وجود تلاش در دو راند مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

تکواندو:

** آرین سلیمی نیز در وزن ۸۰+ کیلوگرم در دور نخست به مصاف ساموئل توماس هارپر موریسون از فیلیپین رفت  و در دور اند متوالی و با نتایج ۱۹ بر ۷ و ۱۵ بر ۹ مقابل حریف خود به برتری دست یافت. سلیمی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف عناس صادق از اردن خواهد رفت.

** در رقابت‌های وزن ۶۷+ کیلوگرم بانوان، آناهیتا توکلی در دیدار نخست در دو راند متوالی و با نتایج ۹ بر ۲ و ۷ بر ۲ از سد الینه آلورا کریستیه از فیلیپین گذشت. او در دور بعد به مصاف اسوتلانا اوسپوا دارنده مدال طلای و نقره جهان از ازبکستان خواهد رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

ورزشکاران ایران در روز پنجم در رشته‌های تیراندازی، تکواندو، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری، ووشو، شنا، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بسکتبال سه نفره، بسکتبال به مصاف رقبای خود می‌روند.

ادامه دارد…

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا