اخبار روز

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| حذف ناهید کیانی و پیروزی بسکتبال/ ناکامی تیم تفنگ میکس + عکس

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| حذف ناهید کیانی و پیروزی بسکتبال/ ناکامی تیم تفنگ میکس + عکس

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، روز سوم بازی‌های آسیایی سه‌شنبه چهارم مهرماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران ایران در سومین روز بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال در اولین مسابقه به مصاف امارات رفت و در دیداری که آن را برای خود سخت کرده بود با نتیجه ۸۱ بر ۵۷ به پیروزی رسید. تیم کشورمان در کوارترهای اول و دوم نتیجه را به حریف نه‌چندان مطرح خود واگذار کرد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

ووشو:

مینا پناهی در هنگام اجرای فرم نانچوان – نن‌دائو دچار مصدومیت شد و نتوانست کار خود را به پایان برساند. وی توسط کادر پزشکی مسابقات با برانکارد از سالن مسابقات به خارج منتقل شد.با توجه مصدومیتی که برای پناهی پیش آمد وی ادامه مسابقات را از دست داد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

رقابت‌های نان چوان – نن گوئن تالو نیز در حال برگزاری  است و ابتدا شاهین طالبی و محمدعلی مجیری در فرم نن‌گوائن به رقابت پرداختند. شاهین بنی‌طالبی با کسب ۹.۶۹۳ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت و محمدعلی مجیری نیز ۹.۶۹۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. قرار است تا دقایقی دیگر قابت‌های فرم نان چوان نیز برگزار شد و در نهایت با مجموع محاسبات این دو فرم، مدال‌ها توزیع شود.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو , بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

جودو:

قاسم باغچقی در وزن ۹۰- کیلوگرم رقابت‌های جودو در نخستین دیدار به مصاف فارس بداوی از فلسطین رفت و موفق به ضربه فنی حریف خود شد. وی در دور بعد با نماینده قزاقستان دیدار می‌کند.

او در دومین مبارزه خود به مصاف دیدار خامزا از قزاقستان رفت و در ثانیه‌های پایانی ایپون شد و از دور مسابقات کنار رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

تیراندازی:

در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های تیراندازی تفنگ ۱۰ متر میکس، شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام با مجموع ۶۲۹ امتیاز در میان ۲۰ تیم شرکت کننده در جایگاه پنجم قرار گرفتند. تیم ایران برای کسب مدال برنز به مصاف تیم قزاقستان  رفت و با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ شکست خورد و از کسب مدال برنز بازماند.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

تکواندو:

** در رقابت‌های وزن ۶۳- کیلوگرم، علیرضا حسین‌پور در نخستین دیدار خود به مصاف بسام ریحان محمد از اندونزی رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۰ بر ۳ و ۱۳ بر صفر از سد حریف خود گذشت. حسین‌پور در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آرباز خان محمد از پاکستان خواهد رفت.

او در دومین دیدار خود به مصاف آرباز خان محمد از پاکستان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۰ بر ۳ و ۹ بر ۴ از سد حریف خود گذشت و حریف گیبوم لی از کره‌جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

علیرضا حسین‌پور در مرحله یک چهارم وزن ۵۸- کیلوگرم در برابر لی از کره جنوبی راند اول ۱۶ بر ۵ و در راند دوم ۱۴ بر ۲ به برتری رسید و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کرد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** ناهید کیانی در رقابت‌های وزن ۵۳- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، به مصاف چوتیکان جونگ کول راتاناواتانا از تایلند رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. کیانی در این مبارزه ابتدا در راند نخست با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب حریف تایلندی شد، اما راند دوم با نتیجه ۸ بر ۴ حریف خود را شکست داد تا سرنوشت مسابقه به راند سوم کشیده شود. در این راند نیز پس از تساوی ۶-۶، تکواندوکار تایلندی برنده اعلام شد تا قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ از دور مسابقات حذف و شوک بزرگی به تیم ملی تکواندوی بانوان وارد شود.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

** در رقابت‌های وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان نیز نرگس میرنوراللهی در نخستین دیدار به مصاف یوجین کیم از کره‌جنوبی رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۳ بر یک و ۹ بر ۸ مغلوب حریف خود شد و پس از ناهید کیانی دومین حذف شده تکواندوی بانوان لقب گرفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

ورزشکاران کاروان ایران در روز سوم بازی‌ها در رشته‌های تکواندو، تیراندازی، ووشو، جودو، بسکتبال، شطرنج، ژیمناستیک، بوکس، والیبال ساحلی، بسکتبال سه نفره، والیبال به مصاف رقبای خود می‌روند.

ادامه دارد…

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا