Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پوشش و خدمات رسانی به۹۰۰ معلول توسط بهزیستی خوشاب - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

پوشش و خدمات رسانی به۹۰۰ معلول توسط بهزیستی خوشاب

به گزارش برگزیده های ایران از خوشاب، رضا یوسفی با بیان اینکه سال گذشته ۶۰ نفر تعهد اشتغال داشتیم ولی برای ۶۸ نفر معلول اشتغال ایجاد شد، افزود: سقف تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان بهزیستی یک میلیارد ریال است.

وی با اظهار اینکه اعتبار اشتغال سال جاری برای این شهرستان از طرف بهزیستی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است، گفت: بیشتر مشاغل ایجاد شده در گذشته در بخش کشاورزی و دامپروری و مشاغلی نظیر راه اندازی سوپر مارکت و مرکز فروش بوده است.

یوسفی با اشاره به حمایت از مددجویان برای پایداری از اشتغال آنها افزود: وام هایی نظیر وام کارگشایی و وام خرید آذوقه دام بعد از ایجاد اشتغال پرداخت می شود تا اشتغال مددجویان پایدار بماند.
وی در بحث استخدام معلولان در ادارات دولتی گفت: بیشتر ادارات برای استخدام ۳ درصدی سهمیه معلولان در ادارات و شرکت های دولتی همکاری داشته اند و در حال حاضر ۵ معلول دارای مدرک لیسانس در انتظار استخدام هستند.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا