اخبار ورزشی

پولادگر: گلف قابلیت تبدیل شدن به یک رشته ورزشی خانوادگی را دارد

پولادگر: گلف قابلیت تبدیل شدن به یک رشته ورزشی خانوادگی را دارد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف با حضور محمد پولادگر؛ معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، خانم فرهادی‌زاد؛ نایب رییس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان؛ مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها، حمید عزیزی؛ رییس فدراسیون گلف، مهرداد جمشیدی؛ دبیرکل فدراسیون گلف و مسئولان فدراسیون گلف و وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک به صورت وبینار (برخط) برگزار شد.

در نشست این مجمع محمد پولادگر؛ معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از فعالیت‌های یک سال اخیر فدراسیون گلف ابراز امیدواری کرد که این زحمات موجب پیشرفت و توسعه ورزش گلف شود.

وی افزود: پخش مستقیم تلویزیونی مسابقات گلف اتفاق مثبتی در جهت معرفی این رشته به جامعه است.

پولادگر با اشاره به تونایی‌های رشته گلف عنوان کرد: گلف این قابلیت را دارد که به عنوان یک رشته ورزشی خانوادگی و یک فعالیت اجتماعی انجام شود.

وی افزود: لزوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و باشگاه‌ها برای توسعه و تقویت لیگ گلف یک امر اجتناب ناپذیر است.

علاوه‌بر این حمید عزیزی؛ رییس فدراسیون گلف در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌های معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش‌های لازم جهت اختصاص بودجه به انجمن‌ها و هیات‌ها را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: انجمن‌ها بار بزرگی را از روی دوش فدراسیون گلف برداشته‌اند و تلاش این فدراسیون به سمت همگانی کردن این رشته ورزشی در سطح جامعه است.

رییس فدراسیون گلف ادامه داد: امیدواریم در اعزام‌های بین‌المللی آینده حقوق رشته گلف لحاظ شود.

عزیزی در رابطه با وضعیت چمن زمین گلف مجموعه انقلاب گفت: زمین گلف مجموعه انقلاب باید به عنوان یک سرمایه ملی ثبت و لحاظ شود و خشک شدن بخشی از این زمین قابل توجیه نیست.

قابل ذکر است در این مجمع که با حضور هیات‌ها و انجمن‌های تابعه فدراسیون گلف برگزار شد، گزارش سالانه توسط کمیته‌ها و هیات‌های استانی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا