ایلام

پول بدهید تا از شما تجلیل کنیم!/ حرکت عجیب غریب تربیت بدنی ایلام در قبال باشگاه داران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تجلیل از باشگاه‌ها بایستی بر اساس امتیازات و قوانین خاص خودش صورت گیرد؛ قوانینی که امروز در سطح استان ایلام بر عکس حرکت می‌کند و چرخه‌اش لاک پشتی و پنهان است این در حالی است طبق گفته مدیران باشگاه‌ها در چند روز اخیر تربیت بدنی یکی از باشگاه‌ها را واسطه کرده تا از مدیران باشگاه‌ها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافتی کسب کند و این موضوع باعث دغدغه خیلی از صاحبان باشگاه‌ها شده است.

در کدام قانون آمده است که برای تقدیر و تجلیل از باشگاه‌ها باید از جیب خود مدیران باشگاه‌ها پول دریافت شود؟ این پول‌ها به جیب کدام مسوول و به شماره حساب کدام نهاد یا مدیر باشگاه که  پشت پرده پنهان شده واریز شده است؟

برای تقدیر از خودمان پول گرفتند!

یکی از مدیران باشگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: موضوع این است که برای کادو دادن از خودمان پول گرفتند.

وی افزود: یکی از باشگاه‌ها را واسطه کردند تا از ما جهت تقدیر از خودمان مبلغ ۳۰۰ هزار تومان بگیرد در نهایت تنها به دادن یک تندیس و لوح تقدیر بسنده کردند که آن هم  سر جمع به کمتر از ۳۰۰ هزار تومان بود.

یکی از مدیران باشگاه‌ها ادامه داد: در آخر بعد دو سال به جای کمک به باشگاه‌ها جریمه هم شدیم استدعا داریم از رسانه‌ها و مسوولین به این موضوع ورود کنند.

برای واریز پول کسی را مجبور نکردیم

محمدی مدیر باشگاه‌های استان ایلام نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: این پیشنهاد به استقبال نماینده باشگاه‌ها صورت گرفت و ما مجبور نکردیم که پرداخت کنند.

وی افزود: هر دغدغه‌ای در این خصوص از جانب نمایندگان باشگاه‌ها وجود دارد به خودشان باز گردانده می‌شود.

باشگاه‌ها می‌خواهند ورزش و جوانان را زیر سوال ببرند

جلال رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز به فارس گفت: اداره ورزش و جوانان ایلام برنامه‌ای جز دادن لوح تقدیر برای نمایندگان نداشته و موضوع تجلیل و تندیس بر عهده مدیر باشگاه‌ها و استقبال نماینده باشگاه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: باشگاه‌ها می‌آیند پیشنهاد می‌دهند که از آنها تجلیل شود اما در نهایت پشت پرده می‌خواهند ورزش و جوانان را زیر سوال ببرند ما با این گونه باشگاه‌ها دو رگه‌ای قطعا برخورد می‌کنیم و این موضوع بررسی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام در هفته تربیت بدنی در نظر داشت تنها با اهدا لوح تقدیر از باشگاه‌های برتر شهرستان ایلام تقدیر به عمل آورد که در جلسه‌ای با حضور تعدادی از مدیران باشگاه‌ها ( نماینده باشگاه‌های شهرستان ایلام) این موضوع مطرح شد و نمایندگان باشگاه‌ها پیشنهاد دادن که از تعداد بیشتری از باشگاه‌ها تقدیر شود و همراه لوح تقدیر نیز یک تندیس یاد بود داده شود که البته هزینه تندیس‌ها را نیز خودشان تقبل می‌کنند.

رستمی تاکید کرد: این پیشنهاد مطرح شده از سوی نماینده باشگاه‌ها به صورتی بوده که اجباری برای پرداخت هزینه نباشد و پرداخت نکردن هزینه از سوی تعدادی از باشگاه‌ها موید این موضوع است و حتی اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌های سایر شهرستان‌ها نیز هیچ مبلغی دریافت نکرده که این موضوع از سوی باشگاه‌های برتر سایر شهرستان ها نیز قابل پیگیری است.

حال باید دید این قوانین جدید کی از سطح استان برداشته می‌شود؟ مدیر ادعا می‌کند این موضوع به پیشنهاد خود نماینده باشگاه‌ها صورت گرفته! در حالی که نماینده حرف دیگری دارد و قصه‌ای که همچنان در  لابی گری‌های خود می‌چرخد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا