کرمانشاه

پویایی مدیران موجب اشتغالزایی در جامعه خواهد شد

پویایی مدیران موجب اشتغالزایی در جامعه خواهد شد

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، احمد وحیدی عصر دوشنبه (۱۶ بهمن) در حاشیه بازدید و افتتاح چند پروژه‌ در شهرستان صحنه، اظهار کرد: هرجا که گام می‌گذاریم اگر حرکت وجود نداشته باشد همه گله دارند و در این مورد حق با آنهاست.

وی افزود: پویایی و حرکت رو به جلو یکی از مهم‌ترین هدف‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، در نتیجه به وضع موجود قانع نباشید و افق‌های بلند را دنبال کنید.

وزیر کشور تصریح کرد: تلاش کنید که کار ایجاد کرده و فعالیت اقتصادی را همچنان گسترش دهید، اینکه تلاش برای کمک به هم‌وطنان و رونق تولید را دنبال کنیم نتیجه بسیار مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

وحیدی عنوان کرد: ناامیدی محدود جامعه به وسیله تولید و اشتغال زایی و به دنبال آن تلاش صادقانه و همت ریشه‌کن می‌شود، مسئولان باید خدمت‌گذار و در خدمت مردم باشند.

وی تشریح کرد: شهرستان صحنه دارای جلوه زیبایی از وجود طیف‌های مختلف و در عین حال هماهنگی میان آنهاست و این از برکات انقلاب اسلامی است که این چنین همه را دور یکدیگر جمع می‌کند.

وی در پایان گفت: نیت و همت برای حرکت بسیار مهم است؛ همچنین باید در نظر داشته باشیم که در آستانه انتخابات هستیم و امیدواریم که حضور حداکثری مردم شهرستان صحنه را در این عرصه شاهد باشیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا