کرمان

پویش دلگرمی احسان|توزیع ۴۰۰ وسیله گرمایشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی اقداماتی را برای کمک به افراد کم برخوردار در مناطق محروم با عنوان پویش مشق احسان، همدلی، آب زندگی، سفیر احسان، خانه‌های ورزش احسان انجام می‌دهد.

وی بیان داشت: امروز برگزاری پویش دلگرمی احسان در کشور با اهدای ۱۰ هزار وسیله گرمایشی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان انجام می‌شود که در استان ۴۰۰ وسیله گرمایشی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان شامل بخاری‌های گازی و برقی و آبگرمکن تهیه شده است.

روح‌اللهی خاطرنشان کرد: تهیه این وسایل با مشارکت گروه‌های جهادی، خیران و فعالان اجتماعی انجام شده است و بین گروه‌های هدف در مناطق محروم استان کرمان توزیع می‌شود و سعی کرده‌ایم در مناطق سردسیر و محروم توزیع شود و تمام این وسیله‌ها تولید کارخانجات ایران است که جای خوشحالی دارد.

وی تصریح کرد: این نوید را می‌دهم بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) استان کرمان در هفته مقاومت و ایام سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی پویش‌هایی را با مشارکت مجموعه‌های مختلف برای فراهم کردن آسایش زائران اجرا می‌کند و همچنین در این مدت سعی می‌کنیم کمک‌های قابل توجهی به نقاط محروم کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا