مرکزی

پویش ملی گرمای احسان و مثبت حرکت در استان مرکزی برگزار شد+ عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک ظهر امروز پویش‌های ملی گرمای احسان و احسانه (اهدای جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت در مناطق کم‌برخوردار) به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی در اراک برگزار شد.

در این مراسم که ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، استاندار و مدیر استانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و برخی مسؤولین برگزار شد، در پویش احسانه ۳۲ سری جهیزیه، در پویش گرمای احسان نیز تعداد ۱۷۱ بخاری و آبگرمکن و همچنین ۱۰۸ ویلچر به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان و مناطق کمتربرخوردار ارسال شد.

 

استاندار مرکزی در این مراسم با بیان اینکه با وجود اینکه نهادهای حمایتی و انقلابی نقش بسیار مؤثری در محرومیت‌زدایی داشتند و دارند از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که جزو نهادهای بسیار پیشرو در امر محرومیت‌زدایی است و کارهای ارزشمند و برجسته  در این زمینه در کل کشور در عرصه‌های مختلف انجام داده، اما متأسفانه هنوز چهره فقر و تنگدستی در جامعه وجود دارد.

فرزاد مخلص‌الائمه بیان کرد: این جای نقد و بررسی دارد که چرا با وجود همه نهادهای نظارتی که هر زمان گزارش آنها را دنبال می‌کنیم این احساس وجود دارد که به‌تنهایی می‌توانسته یا توانسته بخش زیادی از محرومیت را در جامعه مرتفع کند اما می‌بینیم هنوز مشکلات و محرومیت‌هایی داریم.

وی با بیان اینکه باید دید چرا با وجود ظرفیت‌های خوب صنعتی استان مرکزی اما هنوز محرومیت در بخشی نقاط استان رفع نشده و با مشکلاتی مواجه هستیم افزود: امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی مناسبت‌تر در جاهایی که به‌خصوص دولت نقش محوری می‌تواند داشته باشد گام‌های مؤثری برداریم.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز بر تکریم معلولان تأکید کرد گفت: احترام گذاشتن و تکریم معلولین از واجبات است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت مسئله ازدواج افزود: استاندار مرکزی باید از تمام توان و ظرفیت حداکثری استفاده بهینه کند و مرکزی را که از استان‌های پیر کشور محسوب می‌شود به سمت جوان شدن سوق دهد و البته در این راه باید همه دستگاه‌ها مشارکت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی راه‌اندازی پویش گرمای احسان را کار نیک و پسندیده برشمرد و ادامه داد: اهدای بخاری و سیستم گرمایشی از کارهای خوبی است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آن پیش قدم است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز گفت: در سال گذشته با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مواسات و همدلی، ۵ رزمایش همدلی و احسان برگزار شد.

مجتبی تهامی بیان کرد: در سال گذشته ۱۲۴ هزار بسته مختلف اعم از معیشتی، بهداشتی و… به ارزش ۱۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان توزیع شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا