کهگیلویه و بویراحمد

پیاده‌روی ۹۰۵ کیلومتری به عشق حاج قاسم/استقبال پرشور کرمانی‌ها از بانوی سی‌سختی+فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت، بانوی سی‌سختی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ارادت به ایشان از حرم امام رضا (ع) تا شهر کرمان را  پیاده روی کرد و امروز پس از ۲۴روز وارد شهر کرمان شد.

کبری جعفری بانوی سی‌سختی به مناسب دومین سالگرد سردار دل‌ها حرم مطهر رضوی را به سمت مزار پاک این سردار پر افتخار ایران پیاده پیمود.

به گزارش فارس، کبری جعفریان بانوی ۵۲ ساله شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد با ارادتی که به سردار دل‌ها داشته و امنیت امروز خود را مدیون او و شهدای مدافع حرم می‌داند با اراده پولادین قدم در این راه نهاده است.

این بانوی ولایتمدار سی سختی با حضور بر مزار شهیدان مدافع حریم اهل‌بیت(ع) سیدجواد جهانی و محمد اسدی در پارک خورشید مشهد این تصمیم را می‌گیرد که پیاده مسیر ۹۰۵ کیلومتری مشهدالرضا(ع) تا کرمان را طی کند.

 خانم جعفریان ظهر روز ۱۵ آذرماه بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) را به مقصد کرمان ترک کرد و پس از گذشت ۲۴ روز امروز با استقبال پرشور مردم کرمان روبه رو شد.

وی به عشق سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ( ره ) مسیر ۹۰۵ کیلومتری مشهد به کرمان را مدت ۲۴ روز با پای پیاده طی کرد و امروز وارد کرمان شد.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا