لرستان

پیام استاندار لرستان در پی جنایات رژیم اسرائیل در حمله به بیمارستان غزه

پیام استاندار لرستان در پی جنایات رژیم اسرائیل در حمله به بیمارستان غزه

به گزارش برگزیده لرستان ، متن پیام فرهاد زیویار بشرح ذیل است :

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

در تاریخ بیش از هفتاد سال است که یک روز بدون جنایت علیه فلسطینیان را نمی‌توان یافت و اکنون پس از ضربات مجاهدان فلسطینی همزمان با «طوفان الاقصی» هیمنه دشمنان هم در هم شکست.

این رژیم کودک‌کش صهیونیست به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه‌روزی خود را با اقسام سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌های فسفری، بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه شدت بخشید و اکنون در تازه‌ترین نسل‌کشی و یا به عبارتی فراتر از نسل‌کشی و جنایت جنگی وحشیانه خود، بیمارستانی را که پناهگاهی هم برای افراد آواره در این منطقه بود هدف قرار داد و خوی ددمنشی و درندگی خود را بیش از پیش به جهانیان نشان داد.

بی‌شک آزادی فلسطین و قدس شریف آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است و خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم فلسطین را برای نابودی اسرائیل جزم‌تر خواهد کرد.

این‌جانب حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی که باعث به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین به‌ویژه کودکان و زنان بی پناه شده است را مانند آحاد ملت ایران و جهان اسلام به شدت محکوم کرده و این اتفاق تلخ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون»
بی تردید کسانی که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا