سیاسی

پیام استکبارستیزی ملت ایران امروز بیشتر از گذشته در دنیا شنیده می‌شود

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، با اشاره به سالروز یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال در سال ۱۴۰۰ مطمئنا پرشورتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی افزود: هرچه می‌گذرد خباثت‌های آمریکا و رفتارهای غیر انسانی مقامات این کشور علیه ملت‌های آزادیخواه و به ویژه ملت بزرگ ایران بیشتر معلوم می‌شود و در مقابل حقانیت ملت ایران و درستی کار ما بیشتر نمود پیدا می‌کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اگر آمریکا در ابتدای پیروزی انقلاب سعی در ایجاد ناامنی از طریق نظامی در کشور ما داشت، امروز می‌بینیم که با تحریم‌های اقتصادی و دارویی و با اقدامات کاملا غیرانسانی همه جوره کشور ما را تحت فشار قرار داده است.

موسوی خاطرنشان کرد: حتی در شرایط جنگ هم دارو و مواد غذایی نباید در مورد ملتی تحریم شود و چه رسد به زمان صلح، اما متأسفانه ما می‌بینیم که آمریکا به خاطر روحیه استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت ایران تمام تلاش خود را برای اعمال این تحریم‌های غیرانسانی و با هدف تسلیم کردن ملت ایران به خیال خود به کار گرفته است.

وی افزود: امروز ملت ایران با شناخت بیشتر از روحیه استکباری سردمداران آمریکا در عرصه حضور می‌یابند و اگر در ابتدای انقلاب تنها جاسوسی‌های این کشور برای همگان برملا شده بود، امروز همگان می‌بینند که سردمداران آمریکا به هیچ یک از اصول انسانی در مورد ملت‌های آزادیخواه پایبند نیستند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: البته هرچه گذشته ملت‌های منطقه و جهان با الگوبرداری از ملت ایران و با شناخت بیشتر استکبار جهانی پیام استکبارستیزی ملت ایران را دریافت و درک کرده و امروز استکبارستیزی محدود به مرزهای ایران نیست و در کشورهای مختلف این امر مشهود است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا