Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پیام انقلاب در قالب هنر به نسل جدید نشان داده شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

پیام انقلاب در قالب هنر به نسل جدید نشان داده شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار رئیس حوزه هنری استان لرستان، با اشاره به اینکه حوزه هنری پرچمدار هنر فاخر اسلامی است، افزود: این پرچمداری هنر فاخر اسلامی تابع الزاماتی است.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری پیام انقلاب را در قالب هنر به نسل جوان نشان دهد به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه هنری همراه با طرح، تحول، اندیشه و برنامه‌محور پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های سالانه از تجربه و موفقیت‌های حوزه‌های دیگر در راستای تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی کارشناسانه‌تر الگوبرداری شود، افزود: لازم است الگوهای صحیح و موفق احصاء و مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه با بیان این‌که حوزه هنری نیازمند تعامل بیشتری با سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی است، اضافه کرد: بهره‌مندی از نیروهای هنرمند و خوش‌فکر و جهادی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شاهرخی در ادامه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تعامل با نیروهای جهادی، پایگاه‌ها و کانون‌های مساجد و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در راستای ارتقا سطح فعالیت‌های هنر انقلاب تاکید کرد.

امام جمعه خرم‌آباد بر لزوم جلوگیری از موازی‌کاری و ترویج هم‌افزایی با هدف افزایش بهره‌‌وری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تأکید و این امر مهم را از اولویت‌های حوزه فرهنگ و هنر دانست.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا