Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پیام تبریک تولیت آستان قدس در پی انتصاب تولیت آستان مقدس امامین عسکریین(ع) - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

پیام تبریک تولیت آستان قدس در پی انتصاب تولیت آستان مقدس امامین عسکریین(ع)

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی انتصاب دکتر محمد قاسم را به سمت تولیت آستان مقدس امامین عسکریین(ع) تبریک گفت.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر محمد قاسم(دامت توفیقاته)

تولیت معزز آستان مقدس امامین عسکریین علیهماالسلام

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان تولیت آستان مقدس امامین عسکریین علیهما السلام تبریک عرض می‌نمایم. خدمت به آستان مقدس اهل‌بیت صلوات الله علیهم اجمعین و عاشقان و دلدادگان امامین عسکریین سلام الله علیهما نعمتی شایسته‌ی شکرگزاری و موهبتی بس ارزنده است. اقیانوس عواطف پاک و عشق عمیق و بی‌کرانه دلدادگان اهل بیت علیه السلام به‌ویژه مردم ایران و عراق به سامرا فرصتی ارزشمند برای ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی با پشتوانه عظیم مرجعیت، تسهیل زیارت زائران و خدمت شایسته به آنان است و آستان قدس رضوی آماده همکاری در جهت انتقال تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، علمی، عمرانی و اقتصادی برای شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر آستان مقدس ابناء الرضا(ع) می‌باشد.

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام توفیقات روزافزون شما را در خدمت به زائران و بهره‌مندی از انوار مقدسه ی آن مضجع نورانی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی»

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا