مناطق آزاد

پیام تبریک سعید پورزادی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

پیام تبریک سعید پورزادی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

به گزارش برگزیده های ایران از کیش : در پیام تبریک سعید پورزادی عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به بانوان گرانقدر ایران اسلامی و مادرانی که با ایثار و فداکاری از فرزندان خود در طول هشت سال دفاع مقدس گذشتند، آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

فرا رسیدن ۲۳ دی ماه، سالروز اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوی همیشگی صبر و شکیبایی، پاکدامنی، شهامت و شجاعت و گرامی داشت روز مادر که واژه واژه آن دارای قداست است؛ بی تردید تأسی از راه و سیره دخت نبی اکرم (ص) مسیر رشد و بالندگی، توسعه و پویایی یک جامعه را به همراه خواهد داشت.

این میلاد فرخنده فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تجلیل از مقام زن و گرامی داشت روز مادرانی است که دوشا دوش مردان غیور این سرزمین با ایثار و فداکاری در نظام الهی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیل در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

بانوانی که همواره با تربیت فرزندان این مرز و بوم در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی این سرزمین پهناور نقش بسزایی ایفا کردند و نام گذاری این میلاد با سعادت به عنوان روز زن و مادر یکی از برترین ترویج دهندگان شهامت، شجاعت و دفاع از حقانیت؛ رویکردی ارزشمند و قابل ستایش است.

اینجانب بار دیگر با گرامی داشت فرا رسیدن میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام روز زن، موفقیت و سربلندی را از درگاه ایزد منان برای بانوان ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا