چهارمحال و بختیاری

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت آغاز دهه فجر

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام منوچهرامان الهی فرمانده انتظامی استان به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

“والفجر و لیال عشر و الشفع و الوتر و اللیل اذا یسر” (سوره فجر؛ آیه ۴-۱)

۱۲ بهمن یادآور رجعت مردی از تبار ابراهیم (ع) به آغوش گرم میهن است؛ مردی که ورود و عروجش بزرگ‌ترین استقبال و مشایعت عالم را رقم زد و نگاه و کلام نافذش پشت دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام را به لرزه درآورد. یاد و خاطره این رهبر بزرگ، همواره در تاریخ و بر سینه‌های مردم آزاده جهان به جای خواهد ماند.

بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

پروردگار عالم را شاکریم که انقلاب اسلامی، همچون ارمغانی الهی و مائده ای آسمانی در تاریک ترین لحظات تاریخ به ما ارزانی شد؛ و این حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و هم اکنون نیز پرچم پر افتخار این انقلاب شکوهمند، در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مردی از سلاله پاک محمد (ص) به اهتزاز درآمده است.

اینجانب سالروز پرشکوه ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن عزیزمان را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران به ویژه همکاران پرتلاش خودم در فرماندهی انتظامی را تبریک می گویم و از پیشگاه حضرت حق، سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا