لرستان

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش برگزیده لرستان ، درمتن پیام سردار”یحیی الهی” آمده است:

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت ها و جانفشانی های ملت رشید و پرآوازه ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در مقابل مستکبران و زورگویان جهان سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرده و خالق حماسه ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند.

هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره جانبازی ها و فداکاری های ملتی است که درس مردانه زیستن را از مکتب خمینی کبیر(ره) آموختند و برای طی این طریق که نشات گرفته از قرآن و عترت است تا پای جان ایستادند و گوشه ای از حماسه و مقاومت بی نظیر خود را، در تاریخ به ثبت رساندند.

بی‌شک هشت سال دفاع مقدس میراث تمام نشدنی و ماندگار و گنجینه پر گوهری برای بهره‌گیری و بهره‌مندی همه نسل ها و جلوه گاه آیین قدسی برای خدا زیستن و برای خدا جان سپردن بوده و خواهدبود.

آنچه دفاع مقدس ما را، از سایر جنگ های طول تاریخ متمایز می کند، شور عشق و ایمانی است که دل های مجاهدان و رزمندگان ما را شعله ور می کرد، قدم هایی که در راه خدا و برای رضای او با دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه جهاد به حرکت درآمدند و اینک در استمرار این مجاهدت ها، به ندای مراد و ولی امر خود حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته و به مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی که هویت، ارزش و دین این ملت را نشانه گرفته است، برخاسته اند.

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا، یادگاران جنگ تحمیلی، نیروهای توانمند و جان برکف بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و همچنین به هم استانی های شهید پرور و ولایی لرستان تبریک عرض می نمایم.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا