خراسان رضوی

پیام تسلیت آیت الله العظمی علوی گرگانی به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مدنی

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد مدنی (ناشرالاسلام گنابادی) پیام تسلیتی از سوی آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع تقلید صادر شد.

در این پیام آمده است:

درگذشت عالم مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد مدنی ناشرالاسلام را به محضر مبارک امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حوزه‌های علمیه و ارادتمندان و بازماندگان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.

آن عالم با تقوا و ساده زیست عمر خود را در راه ارشاد مردم و مبارزه با انحرافات فکری و عقیدتی سپری نموده و با تالیفات گرانقدر و کارهای عام المنفعه و مبارزه با فرقه های انحرافی، ذخیره‌ای برای قیامت خود مهیا نمودند .

امید است خداوند روح آن مرحوم را با اجداد طاهرین (علیهم السلام) محشور فرماید و به خانواده ایشان صبر و اجر عنایت فرماید.

 

گفتنی است مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد مدنی ناشرالاسلام گنابادی، از شاگردان حضرات آیات خویی، هاشمی شاهرودی، میرزا جواد آقا تهرانی و شیخ هاشم قزوینی بود که سالهای متمادی از عمر خود را در مجاهدت علمی و تبلیغی گذراند و سرانجام روز  ۱۲ دیماه در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. پیکر این عالم ربانی، صبح روز گذشته پس از تشییع توسط اقشار مختلف مردم، در محل حسینیه گناباد به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا