فرهنگ و هنر

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان «موسوی»

به گزارش برگزیده های ایران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم حوریه موسوی» مادر گرامی شهیدان معزز «سید چاسب، سید غالی و سیده بسنه موسوی» را تسلیت گفت. متن پیام دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر موسوی
سلامٌ علیکم
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم حوریه موسوی» مادر گرامی شهیدان معزز «سید چاسب، سید غالی و سیده بسنه موسوی» که در بمباران روستای شرفه از توابع شهر هویزه توسط رژیم بعث عراق در پانزدهم خرداد سال ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا