مرکزی

پیام تسلیت قالیباف به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، در پی درگذشت ابوالفضل فخرالاسلام رزمنده ولایی و جانباز اراکی، پیام‌های تسلیت محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و فرزوان‌مهر معاون توسعه مدیریت امور مجلس استان‌ها، توسط رضا عزیز آبادی دبیر کل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی، رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مدیر کل بنیاد شهید استان مرکزی ،اصحاب رسانه و جمعی دیگر از مسئولین به خانواده مرحوم فخرالاسلام ابلاغ شد.

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت استان در این دیدار گفت: مرحوم فخرالاسلام از فعالان سیاسی و فرهنگی استان بود که در مدت حضور خود در فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی الگو و‌ سرمشقی از صداقت و دردمندی بود.

رضا عزیزابادی افزود: وی در شغل معلمی کار خود را از روستاهای محروم کمیجان آغاز کرد و از خدمت به مناطق محروم لذت می‌برد.

وی تصریح کرد: زحماتی که این جانباز عزیز برای انقلاب کشید، غیرقابل وصف است و هرگز از یادها نخواهد رفت.

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت استان مرکزی با اشاره به پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت امور مجلس استان‌ها بیان کرد: به نیابت از این عزیزان اینجا حضور یافته تا با خانواده محروم ابراز همدردی کنیم.

وی تصریح کرد: دغدغه همیشگی مرحوم فخرالاسلام ارتقای وضعیت استان و حل و فصل مسائل و مشکلات بود که واقعاً باید قدر چنین نیروهای دلسوز و دغدغه‌مند را تا زمانی که زنده هستند دانست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه وجود فعالان فرهنگی همچون فخرالاسلام که عمری را در راه انقلاب مجاهدت کردند و در عرصه فرهنگ و هنر استان نیز دستی بر آتش داشتند نعمتی ارزشمند محسوب می‌شود، ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر استان به وجود نیروهای فرهنگی همچون وی افتخار می‌کند.

دانشی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم فخرالاسلام به همراه تجلیل از سال‌ها فعالیت وی در حوزه چاپ و انتشار کتاب و مقالات متعدد خبر داد.

 

در این مراسم پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت امور مجلس و استان‌ها تقدیم فرزند ارشد فخرالاسلام شد.

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا