کرمان

پیام جبهه جهانی مقاومت به جهان از کرمان/نماینده آمریکا: آینده از آن کشور ایران است و آمریکا مرده است

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، به‌مناسبت هفته مقاومت و در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی همایش بین‌المللی مقاومت به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان با حضور نمایندگان جبهه جهانی مقاومت و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

مردانی رئیس بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: این روزها مصادف است با شهادت سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، شهید قاسم سلیمانی کسی بود که جبهه مقاومت به اتکای به هوش، مجاهدت، تجربه و قدرت به بالندگی امروز رسید.

وی با اشاره به اینکه مشی مجاهدانه در کنار صفای وجود و ده‌ها ویژگی ایشان سرباز سلیمانی را عزیز دل امت کرده است، افزود: مقام رهبری در مورد عظمت سردار می‌فرمایند، سردار را به چشم یک مکتب و راه مدرسه نگاه کنیم.

مردانی گفت: شهید سلیمانی فردی پرتلاش، فروتن، مردم‌دار، باهوش، تحصیلکرده، نظامی مجرب فرمانده دلسوز، جانباز و رزمنده و ایثارگر و دغدغه‌مند نسبت به امت اسلام و مقتدر و محبوب بود.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی بیش از هر چیز یک انسان خودساخته و متعهد و مقید بود، خاطرنشان کرد: سایر ابعاد سردار متآثر از خلوص نیت ایشان بود.

نماینده جبهه جهانی جبهه مقاومت در کشور موریتانی اظهار کرد: با شهادت شهید مقاومت، مقاومت قوی‌تر شد و ما به مناسبت این شهادت دردناک و حمایت از مقاومت از ۴۵ کشور دنیا به اینجا آمده‌ایم تا به شما و حاج‌قاسم سلیمانی بگوییم ما سربازهای تو هستیم و ما سربازهای تو و کسانی که به خاطر آنها شهید شدی در همه عالم، ثابت قدم این راه را ادامه خواهیم داد و به اذن خدا نتیجه‌ای جز موفقیت نخواهد داشت. 

دوم  دوآل رودی نماینده مجمع جهانی حمایت از مقاومت از آمریکا اظهار داشت: من حاج قاسم را به دو دلیل هست که به او ایمان دارم یکی اینکه کشور من مسئول این هست شما حاج قاسم را از دست دادید و دیگر اینکه آینده از آن کشور شما است و آمریکا مرده است و من در آینده به شما می پیوندم.

اندرسون نماینده جبهه جهان مقاومت از استرالیا نیز اظهار کرد: خدا را شکر به خاطر خلق اینچنین فرد فوق‌العاده‌ای که خودش را قربانی کرد ممنون از شما دانشجویان و اساتید که این درس را به ما نشان دادید و خواهش می‌کنم با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین نماینده جبهه جهان مقاومت گفت: ‌حاج‌قاسم را در یک کلمه معرفی کنم بدون هیچ توضیحی ایشان سربازی بود که فقط برای حمایت و برای شناخت او باید به وصیتنامه‌اش مراجعه کنیم که توصیه اصلی او در وصیت‌نامه‌اش حمایت از مقام معظم رهبری بود.

نماینده کشور الجزایر گفت: راه شهادت راه سختی است ولی نتایج شیرین دارد ما این را در الجزایر به خوبی درک کردیم پنج میلیون شهید داده‌ایم و این را درک می کنیم که ثمره جهاد چقدر شیرین است و امیدواریم این راه ادامه پیدا کند و جهان از شر استکبار راحت شود.

نماینده کشور پاکستان نیز عنوان کرد: ما نمی‌توانیم حق حاج‌قاسم را با سخنرانی ادا کنیم ما فرزندان حاج‌قاسم آمده ایم با او تجدید عهد کنیم و به امید آزادسازی فلسطین خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا