اخبار ورزشی

پیام سرمربی سپاهان به نوجوانان ایران

پیام سرمربی سپاهان به نوجوانان ایران

تیم نوجوانان ایران که در گروه C مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال با برزیل، انگلیس و کالدونیای جدید هم‌گروه است، فردا در اولین دیدار خود در مسابقه‌ای حساس و دشوار برابر برزیل قرار می‌گیرد. در فاصله یک روز تا این مسابقه، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیامی را خطاب به تیم زیر ۱۷ سال ایران ارسال کرد.

سرمربی سپاهان گفت: برای تیم ایران در گام اول مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانم تیم ایران در برابر برزیل به میدان خواهد رفت. می‌خواهم اینجا بپرسم برزیل کیست؟ برزیل یک کشور است، ایران هم یک کشور است. تیم برزیل از بازیکنانی تشکیل شده و تیم ایران هم از بازیکنانی تشکیل شده است. برزیل بازیکنان باکیفیتی دارد، مثل ایران که بازیکنان باکیفیتی دارد.

مورایس سپس خطاب به نوجوانان ایران گفت: بله! نکته همین جاست. شما بازیکنان ایران هم کیفیت بالایی دارید. پس از نظر روحی باید بدانید که می‌خواهید در این مسابقه بالاتر از برزیل باشید. تنها تفاوت بین دو تیم این است که ملیت حریف برزیلی است و شما ایرانی هستید.

او در پایان جمله روحیه‌بخشی را به زبان آورد و گفت: از آنجایی که شما ایرانی هستید، خوب می‌دانید چه می خواهید. موفق باشید.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا