کهگیلویه و بویراحمد

پیام شهردار سابق دهدشت به مردم|کوتاهی‌های ناخواسته‌ام را ببخشید

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، پس از استعفای اسفندیار برخه شهردار وقت دهدشت با گذشت سه ماه بلاتکلیفی شهرداری، پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ شورای پنجم دهدشت سکان مدیریت شهری را به احسان تابش‌نژاد سپرد.

تابش‌نژاد با مدرک مهندسی تکنولوژی معماری و کارشناس ارشد مدیریت عمران در اجرای پروژه‌های عمرانی بخش خصوصی سابقه خوبی داشته و مورد تأیید قرار گرفت.

شخصیت، صبوری، مردمداری و دلسوزی تابش‌نژاد از همان روزهای نخست کاری جلب توجه کرد و مورد اقبال عمومی قرار گرفت.در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمتر مخالف و منتقدی داشت و تقریبا همه به خوبی از فعالیت او تمجید می‌کردند.

اگرچه نبود درآمد پایدار و منابع مالی شهرداری را دچار مشکلات و حاشیه‌ها کرد اما شهردار تسلیم نداشتن‌ها نشد و همه امکانات خود را برای بهتر شدن اوضاع بکار گرفت.در جلسات گوناگون صدای کارگران بود و از عدم همکاری ادارات در پرداخت بدهی انتقاد می‌کرد.

حالا با تصمیم شورای ششم و انتخاب شهردار جدید، احسان تابش‌نژاد طی پیامی ضمن آرزوی توفیق برای شهردار جدید برای همکاری و در اختیار قرار دادن تجربه اعلام آمادگی کرد.

در پیام شهردار سابق دهدشت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم، و بگو پروردگارا مرا با روی نیکو و صادقانه وارد کارها کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرارده.

هر آمدنی رفتنی است خوشا به حال آنان که در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق.هر چند سلام سرآغاز خداحافظی است ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد.

مفتخرم که با استعانت از خداوند متعال و در سایه حسن اعتماد شورای امین و امانت دار پنجم از روز اول ربیع الاول سال ۹۹ تاکنون به مدت یک سال را با بهترین مردمان نجیب  شهرم و خادم شما در شهرداری دهدشت باشم.

 در طی این یک سال با همکاری، همدلی، تلاش و کوشش شبانه روزی به اتفاق اعضای محترم شورا و به همت کارکنان شهرداری علیرغم مشکلات عدیده اقتصادی و بیماری منحوس کرونا که اقتصاد دنیا را فلج کرده بود ولی سعی بر آن شد جهت طریق توسعه پایدار و عمران و آبادانی شهر گام‌های اولیه را بردارم.

عزیزان و بزرگواران آگاهید در این بازه زمانی کوتاه، حجم کارهای صورت گرفته و صورت نگرفته با همه تلاشی که انجام دادم درست‌ترین تصمیم ها را بگیرم و توانستم بیشترین منافع را عاید آینده شهر و مردم سازم.

پس می‌توانم این انتظار را داشته باشم اگر کوتاهی بصورت ناخواسته شد مرا ببخشید و با سخاوتمندی همیشگی تان حلالم نمایید و این حقیر را از حسن نیت و همیشگی و دعای خیرتان بی نصیب نسازید.

وظیفه خود می‌دانم از مسئولین محترم استان، استانداران محترم، معاونین محترم استانداری و مدیر کل محترم دفتر شهری و شوراها و نماینده محترم فعلی شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم و دانشمند شهرستان فرمانداران محترم، دادستان‌های محترم و فرماندهان محترم امنیتی روسای محترم دادگستری، همه مدیران شهرستان، اقشار محترم مردم و تمامی کسانی که با همکاری و حمایت مداوم شهرداری را یاری نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین ضروری است از پرسنل زحمتکش پاک و تلاشگر شهرداری دهدشت که در تمامی این مدت با همه کاستی ها و برای خدمت به شهرشان از هیچ تلاشی علیرغم سختی‌ها کوتاهی نکردند با افتخار همکاری با این خانواده بزرگ و تاثیرگذار را در طول خدمت از بهترین لحظات عمر می دانم و برای همه این بزرگواران آرزوی پایداری و سلامتی دارم.

از اعضای محترم شورای پنجم تقدیر و تشکر ویژه می نمایم که با اعتماد به این حقیر کوشیدند راه را برای شهرداری و مدیریت شهری همواره نمایند، با تمام وجود برای شورای ششم و برادر عزیزم جناب آقای نیکویی زاده شهردار جدید آرزوی توفیق و موفقیت دارم و خود را به عنوان یک شهروند موظف به همکاری با شهردار جدید شهر می‌دانم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا