گیلان

پیدا شدن ۶ کوهنورد در ارتفاعات شفت/یک تن همچنان مفقود است

به گزارش برگزیده های ایران از شفت، عصر روز جمعه اعضای یک تیم کوهنوردی چند نفره که در حال بازگشت از مسیر شلمبجار سیاهمزگی شفت بودند با طغیان رودخانه مواجه شدند. 

گفته شده یکی از اعضای این تیم کوهنوردی به دلیل ترمیم پل به قصد عبور سایر همنوردان خود در جریان شدید آب قرار گرفته بود که متاسفانه همراه با جریان آب ناپدید شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت گفته است که ۶ نفر از اعضای گروه کوهنوردی در ارتفاعات سیاهمزگی شفت توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پیدا شده اند. 

به گفته سیاوش غلامی، عصر روز جمعه، گزارشی مبنی بر گم شدن یک تیم کوهنوردی در منطقه شلمجار حوالی روستای خرم کش شفت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب شفت و فومن به همراه هیئت کوهنوردی فومن با دو دستگاه خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند. 

وی گفته که پس از یک شبانه روز عملیات جستجو، ۶ نفر از اعضای گروه هفت نفره کوهنوردی توسط نیروی‌های امدادی هلال احمر پیدا و به منطقه امن انتقال داده شدند و همچنان تلاش برای پیدا کردن تنها فرد گمشده این گروه کوهنوردی ادامه دارد. 

هلال احمر همچنین اعلام کرده در راستای ادامه فرآیند عملیات جستجو برای پیدا کردن فرد مورد نظر، امروز نیز یک تیم از هلال احمر فومن و مرکز استان به محل وقوع حادثه اعزام شدند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا