گیلان

پیروزی دقیقه آخری ملوان مقابل پارس جنوبی جم

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام هشت بازی همزمان برگزار شد که طی آن ملوان بندرانزلی موفق شد در دقایق پایانی در استادیوم سردارجنگل رشت پارس جنوبی جم را با شکست بدرقه کند. 

این مسابقه، به میزبانی ملوان و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی این شهر، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای سرد بارانی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد. 

نیمه اول این دیدار با برتری ملوانان همراه بود و این تیم توانست در دقیقه ۱۹ به گل اول خود دست یابد که محمدصادق بارانی بازیکن این تیم روی اشتباه محرز مدافعان تیم پارس جنوبی جم، با یک ضربه دقیق اولین گل این بازی را به ثمر رساند تا تیم ملوان برنده این نیمه باشد. 

در نیمه دوم هر ۲ تیم، بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و فرصت‌های مناسب گلزنی نیز بدست آوردند که درخشش دروازبانان ۲ تیم نیز در این نیمه مشهود بود اما در دقیقه ۸۷، مهدی سرداری فر بازیکن تیم پارس جنوبی جم موفق شد گل مساوی این بازی را به ثمر برساند. 

پس از این گل، تیم ملوان سراپا هجومی شد و چند موقعیت مناسب نیز به دست آورد تا اینکه سجاد بازگیر بازیکن این تیم در وقت‌های تلف شده این دیدار، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ملوان خاتمه یابد. 

قضاوت این مسابقه را، سیدمهدی مرجان زاده با کمک‌های علیرضا صیاد و مسلم فاضلی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار، میلاد باقری از تیم پارس جنوبی جم، سجاد بازگیر و محمدرضا پورمحمد از ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند. 

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، محمدرضا پورمحمد (دقیقه ۹۰ ارسلان تفضلی)، سجاد بازگیر، محسن انبساطی (دقیقه ۶۳ مهران احمدی)، حمید کاظمی، محمد رستمی (دقیقه ۹۰ امیرعباس حسنی)، پدرام قاضی‌پور (دقیقه ۷۰ سبحان پسندیده)، امیرحسن یحیی زاده (دقیقه ۶۳ پوریا غلامی)، محمدصادق بارانی و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل پارس جنوبی جم قرار گرفت. 

همچنین تیم پارس جنوبی جم با ترکیب روزبه سینکی، میلاد باقری، حسین میرزاحسینی پور، امین رضایی قلعه، سجاد برخورداری (دقیقه ۵۶ حمیدرضا نادری)، حامد کتاب قلعه (دقیقه ۶۴ رضا بلیوند)، نیما اسکندر زاده (دقیقه ۵۶ سامان محرابی زاده)، علی پیلارام (دقیقه ۸۲ همیون افتخاری)، مهدی سرداری فر، رامین دهقانی (دقیقه ۸۲ وحید عسگرپور)، سامان نورمحمدی و با سرمربیگری ایمان رزاقی راد، رو در روی ملوان قرار گرفت. 

پیش از این بازی و تا پایان هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ملوان انزلی با کسب هشت امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم پارس جنوبی جم نیز فقط با کسب یک امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند. 

در دیگر دیدار‌ها سایپا در خانه خودش سه امتیاز مهم را مقابل خیبر خرم آباد به دست آورد تا با ۸ امتیاز به رتبه ششم جدول برسد. مس کرمان در خانه خوشه طلایی با نتیجه تساوی متوقف شد و تیم‌های تازه‌وارد شمس آذر قزوین و مس شهر بابک نیز به تقسیم امتیازات رضایت دادند. 

نتایج کامل ۷ بازی این هفته به شرح زیر است: 
*ملوان بندرانزلی ۲ – پارس جنوبی جم یک
داوران: سیدمهدی مرجان‌زاده – علیرضا صیاد – مسلم فاضلی
گل: محمدصادق بارانی (۱۹) و سجاد بازگیر برای ملوان/ مهدی سرداری‌فر (۸۷) برای پارس جنوبی

*شمس آذر قزوین صفر– مس شهر بابک یک
داوران: میثم صفاری – مهرداد نجفی – اصغر ملکی
گل: علیرضا قاسمی (۸۴) برای مس شهر بابک

*سایپا تهران ۲ – خیبر خرم آباد یک
داوران: علی بای – فرهاد فرهادپور – ابراهیم امتنانی
گل: مهرداد حیدری (۶۲) و امیر عبادزاده (۸۸) برای سایپا / بهمن سالاری (۳۴) برای خیبر

*شهرداری همدان ۳ – رایکا بابل صفر
داوران: امیر ایار – سجاد نجفی نژاد – علی معصومی

*ماشین‌سازی تبریز صفر– قشقایی شیراز یک
داوران: میثم عباسپور – عسکر محمدی – داریوش کمری

*آرمان گهر سیرجان یک – ویستا توربین تهران صفر
داوران: مسعود حقیقی – مهدی شفیعی – بهزاد پناهی

*خوشه طلایی ساوه یک – مس کرمان یک
داوران: مهدی اجاقی – رضا بابارئیسی – مهدی صناعی
گل: احسان پورشیخعلی (۴۹) برای خوشه طلایی/مهیار زحمتکش (P-۳۷) برای مس کرمان

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند. 

انتهی پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا